Logotip

BIO AGRIS d.o.o.

Centar za održavanje i revitalizaciju tijela

SVETI DUH 9
10 000 ZAGREB

Mob: 098/194-69-59

Inteferentne struje

Srednje frekventne struje ,koje se još nazivaju Nemecove struje po liječniku koji ih je uveo u terapiju. Interferentne struje su struje koje imaju najdublje djelovanje i primjenjuju se na raznim mjestima ovisno o lokalizaciji i vrsti patološkog procesa.rezultat su križanja dviju sinusoidnih struja koje se međusobno preklapaju u intenzitetu, frekvenciji i fazi. Ta se interferencija dodađa u dubini tkiva, pa ih još zovemo endogenim strujama.

Indikacije
  • Izvanzglobni reumatizam (mijalgija, miozitis, periartritis, epikondilitis )
  • Kronična bolna stanja (lumbago, lumboishijalgija )
  • Degenerativne bolesti zglobova (artroze različite lokalizacije )
  • Upalne bolesti u stadiju zalječenja (reumatoidni artritis, psorijatični artritis, ankilozantni spondilitis )
  • Neuralgije i neuritisi
  • Ginekološke bolesti (upala jajnjika, menstruacijske smetnje,spazmi )
  • Posttraumatska stanja (radi stimulacije zarastanja kosti i uklanjanja cirkulatornih poremećaja
  • Poremećaji tonusa crijeva (smanjen ili povećan tonus-napetost )

Interferentne struje ne smijemo primjenjivati kod malignih bolesti, kod Parkinsonove bolesti,kod febrilnih stanja i opće iscrpljenosti organizma,krvarenja,dekompenziranog srca (srčane greške ), kod akutnog i subakutnog tromboflebitisa,trudnoće.

Metalna tijela u tkivima nisu kontraindicirana za primjenu interferentne struje jer kod njihove primjene ne nastaje oštećenje tkiva kao kod istosmjernih struja.